måndag 3 januari 2011

Tenta

Idag har det varit lite kallare ute än jag trodde när jag klädde på mig i morse.
Sov jättedåligt inatt, Älskling är sjuk med feber och alstrade en massa värme så jag vaknade mitt i natten och var genomsvettig.
Vi fick även tillökning i familjen igår kväll. Katten Sven har flyttat hit på prov, och stackaren gömde sig bakom soffan det första han gjorde, så jag låg och oroa mig över honom hela natten med.
Sven har spenderat hela dagen typ bakom soffan, under elementet, han har inte ätit druckit eller gått på lådan något än, samtidigt vill jag inte stressa på honom för mycket heller.
Men har dragit fram honom några gånger och tvångs-gosat lite. :) Hoppas han vill visa sig lite mera imorgon.

Tentan idag gick trots mitt minimala plugg bra, och jag är ganska säker på att jag blev godkänd. Skönt iaf att den är avklarad. Imorgon börjar jag och Robin på vår projektplan.

2 kommentarer:

  1. Hoppas Sven vänjer sig snart! Ge honom lite tid så löser det sig säkert. Han lär ju krypa fram när ni inte är hemma ;)
    För mig känns det också som att tentan gick bättre än förväntat :) Hoppas vi klarat den!

    SvaraRadera
  2. Åh vad jag blir avundsjuk! Bild på kissen tack!

    SvaraRadera