torsdag 10 juni 2010

Börjar vakna till liv nu... :)

Är nästan lite stolt över mig själv, ställde klockan på åtta och lyckades pallra mig upp då. Bör nog ge lite av äran till de som använde motorsåg utanför sovrumsfönstret med..
Suttit och druckit en kopp kaffe nu på morgonkvisten och haft nyhetsmorgon på i bakgrunden.
Planerat lite ekonomiska saker och gjort upp en plan över hur jag ska komma i mina jeans till hösten :)

Förra veckan slutade jag i skolan, hjälpte två kompisar att flytta och firade studenter :)
Min kära syster tog studenten, och på lördagen hade hon tillsammans med två av våra kusiner en gemensam studentmottagning. Blev en väldigt lyckad dag :) Jag sov över i Harbo, för på söndagen var jag på Möhippa :) Riktigt kul! Vi var först på en teambyggarbana ( ) vilket var jättekul, men jobbigt :) Sen begav vi oss in till Uppsala och den blivande bruden fick göra olika pinsamheter. Kvällen avslutades hos ena brudtärnan med god mat och fika :)
Väldigt mysigt och trevligt var det, och kul att träffa personer jag tyvär inte träffar så ofta längre.

Sov över i Harbo till måndagen med. Spenderade måndagen med att rensa ur ett stökigt rum :) Min lillebror bodde där, men bytte rum och lämnade kvar halva rummet i ett enda stök. Men nu är det fint igen :)

I tisdags började jag jobba igen, för då kom familjen jag jobbar hos hem igen från utlandssemestern.
Och igår var vi till Långhundra för att gratulera Jessica som fyllde 10 år :)

Nu ska jag sätta lite fart här, äta lite frukost och ta en promenad :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar