torsdag 3 juni 2010

Träningsvärk och sommarvärme!

Igår vaknade jag sent, har tyvärr (?) blivit till en ovana nu när skolan slutat... Skärpning till juli då det blir morgonpass på jobbet!
Tog mig iaf i kragen och gick och tränade igår, det blev skivstång. Har inte vågat tränat det på typ en termin (!) för att jag fick en sådan träningsvärk sist; jag kunde inte räta ut armarna på flera dagar!
Efter träningen begav jag mig till Emelie & Micke och hjälpte dem att flytta. Bjudna på mat och gott vin blev vi med, vi som hjälpte till :) Kom hem elva igår och typ stupade i säng, så trött.

Idag har jag träningsvärk, dock inte lika fasansfull som sist. Är mest benen och triceps som fått stryk.
Men får mjuka upp mig med att massera syster som kommer över sen :)
Innan och efter att hon kommer ska jag bara njuta av sommarvärmen, försöka bli lite brun. Och tvätta lite, så jag har något att ha på mig på alla studentfiranden i helgen..

Nu ska jag sätta mig i solen och äta lite frukost :)

1 kommentar:

  1. Låter mysigt! Jag sjukskrev mig från jobbet idag med. Ska nog sätta mig i solen precis som du, även fast det inte är så himla bra när man är smällförkyld.. Ha en bra dag!

    SvaraRadera