tisdag 15 juni 2010

Grattis Pappa!

Idag fyller pappa år :) 45 år, lite halv jämt sådär, så ikväll blir det grill-middag i Harbo tillsammans med familjen, farmor och farfar och mormor :)

Jag var runt på Gränby centrum igår och köpte presenter. Hann även med att köpa en liten topp till mig själv för bröllopet vi ska på lördag. Och nej, jag ska inte på Victoria och Daniels bröllop, utan är två vänner som gifter sig :)
Ska bli riktigt kul att åka på bröllop; få klä upp sig och känna sig fin, få se min Älskling snygg i kostym, träffa vänner, äta gott och så självklart vara med på mina vänners lyckligaste dag :)

Nu ska jag snart iväg på spinning, sen hem och pyssla lite inför lördagen :)

1 kommentar:

  1. Å ja det blir mysigt med bröllop! Hoppas vi är friska också!
    Kram!

    SvaraRadera