onsdag 16 juni 2010

Morgonstund har guld i mun?

Gick upp klockan 8 idag! Nu är klockan halv tio, och jag börjar sakta men säkert att vakna till liv. Att det ska vara så segt på morgnarna alltså.
Misstänker dock att jag börjar bli förkyld, många som är/har varit det nu; syster, bror, farfar och så Emil.
Men har tagit c-vitamin brus och en Sinova nu så. Vill inte vara sjuk till bröllopet!

Fick sms av Älskling igår, tydligen så bjuder hand chef jobbet med respektive på restaurang på fredag. Men självklart jobbar jag ju då, och ingen kunde byta passet, då det var med så kort varsel. Suck, blev jättebesviken. Jag vill också gå på restaurang.

Men men, får uppmuntra mig själv med att jag ska på katalin på konsert imorgon kväll med familjen - vi ska se the Baseballs :)
Och på lördag ska vi ju på bröllop, så kanske inte är så synd om mig ändå.

Har tänkt att ta mig en promenad om en stund, är ju så fint väder idag :)
Kanske slänger i någon maskin tvätt med, innan jobbet ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar