måndag 9 augusti 2010

Länge sen sist

Haft lite bloggtorka kan man säga.
Och varit lite borta, alltså utan tillgång till internet.
Har haft tre av mina fyra veckors semester, inne på fjärde veckan nu idag då.
Varit en lugn semester, inte hänt så fasligt mycket :) Förra veckan tog jag och Älsklingen mina farföräldrars husvagn och drog på en tripp till Ängskär för lite miljöombyte och för att andas havsluft, härligt! Var dock inte bästa vädret, men en annan miljö som sagt :)
Vi åkte hem i fredags, för att åka på kalas hos min numera 20 åriga kusin.
I lördags var vi på kräftskiva/grillfest hos några kompisar, vilket var trevligt :) Fick även bevittna det jättekonstiga åskvädret, med blixtrar fast utan muller, helmysko!
Igår, söndag var jag på ännu ett kalas, denna gång för en kusin som fyllde fjortis :)

På dagens agenda står att formatera om min dator, som blitt segare än segast. Ikväll blir det träning med, skönt!
Kanske blir en promenad, om det inte börjar spöregna här igen. Blev även sugen på att möblera om lite i lägenheten, om det nu går.. hum. Vi får se :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar