söndag 15 augusti 2010

Sista semsterveckan.

Sista semesterveckan har gått fort.
Lyckades tillslut få ordning på min dator, så nu är det "lite" snabbare än sist :)
Jag drog iväg till Harbo på massageuppdrag, för att få ihop lite pengar så nu överlever jag till nästa lön, hehe.
Åkte till Harbo på onsdagen, och på kvällen hade jag och min kära mor kräftskiva. Var supermysigt med lite "mamma tid". Vi satt ute tills det börja mörkna och proppade i oss kräftor, 2kg delade vi på, höhö.

Efter det kände vi oss ganska tjocka kan jag säga! Hyrde en film gjorde vi med, "Änglavakt" med Michael Nyqvist och Isabella Scorupco. Helt ok film, den kändes dock lite konstlad som svenska filmer kan göra ibland. Den franska skådespelaren var klart bäst i filmen.

Jag sov över till torsdagen då jag hade några till att massera. Följde med mor min och handlade och skjutsa lillebror till hans flickvän. Hihi, han är så söt :)

I fredags fick jag något ryck och började baka. Brownies, bondkakor, 2 sorters muffins, drömmar och cookies blev det. Phu, i värmen! :)

Igår, lördag vaknade jag med ont i ryggen och fick avboka två massage som jag hade inplanerat. Sov vidare och på dagen åkte vi ut till Älsklingens föräldrar och hjälpte dem städa ur en gammal lada. Var sjukt varmt och man blev sjukt svettig och dammig! Hade "damm-bränna" efter det ;) Så fort jag kom innanför dörren hemma slängde jag av mig kläderna och hoppade in i duschen, kom ut som en ny människa sen :)
Efter lite kebabrulle (ingen av oss orkade laga mat) tog vi tag i tvätten.

Idag har vi vart på födelsedags middag för Älsklingens moster som fyllt 60år :) Vi blev bjudna på Skarholmen, mycket trevligt och superfint där ute!
Blev tok-depp när vi kom hem, så gick (istället för att ta bilen) till affären och hyrde en film - flickan från ovan, och köpte lite godis och en Heagen Daz :) Så nu känns det lite bättre. Fel dag på månaden helt enkelt.. Suck.

Imorgon börjar jag jobba igen, inte helt pepp på det just nu men :) Fast det är ju bara några timmar på kvällen, så får iaf sovmorgon! Ska försöka pallra mig iväg på ett spinning pass med!

Nu blir det lite rostat bröd, supersugen på det, och lite slö titt på tv, innan jag ska se på filmen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar