måndag 23 augusti 2010

Morgon kaffe har guld i mun!

Skulle gått upp klockan 8 idag, men mobilen ringde inte - iaf inte i mitt medvetande :) Men vaknade som tur var kl 10! Då jag bokat spiningpass klockan 12 idag.

Dricker morgonkaffe så jag ska vakna till, och ätit fil och müsli för att ladda upp för träningen.
Helgen har varit sjukt slapp, vart hemma med förkylning från jobbet. Och Emil har också varit sjuk, så vi har varit sådär oerhört sociala och suttit vid varsin dator :) Hehe..

Idag blir det som sagt spining. Efter det och en dusch och något mer i magen ska jag cykla iväg och hämta ut mitt paket från Adlibris som kom dag!:) Två skolböcker och så något nytt att prova på här hemma..vad skriver jag om sen.
Är lite irriterad på skolan som i slutet av förra terminen sa att vi i augusti skulle få reda på VFU placering och även vilken grupp vi tillhör. Inte fått reda på något ännu och skolan börjar nästa vecka.. bra framförhållning som alltid!

Denna vecka kommer nog gå fort:
Måndag:
spining, kolla böckerna, jobba ikväll.
Tisdag:
lunch med Malin :)Träning i form av Zumba och Yoga på kvällen.
Onsdag:
gå upp tidigt och gyma (får se hur bra det går..) IKEA med Emelie :) Jobb på kvällen. LÖNING!
Torsdag:
Spining kl 12.00. Jobb på kvällen.
Fredag:
massage-jobb på f.m. Gymmet om jag orkar. Party/klassträff på kvällen :)
Lördag:
Jobbar 14-21
Söndag:
Spining kl 10.00. Jobbar 14-21

Ska även få in tvätt, städ och handling i schemat :)

1 kommentar:

  1. Håller med dig om att det är dålig framförhållning som vanligt i utbildningen. Skulle ha varit bra och veta vilken grupp man tillhör.

    Vilken fin veckoplan du har gjort ;) Skulle jag också behöva...

    Vi ses snart igen!

    SvaraRadera