tisdag 24 augusti 2010

Sjukdom

Och där gick veckoplaneringen åt skogen.
Var på spiningen igår, men kände mig ovanligt trött. Efteråt blev jag jättetrött och la mig i soffan. Åt lite mat och åkte sen iväg till jobbet. När jag kom hem var jag helt slut typ, ont i huvudet, näsan rann och mådde allmänt dåligt.
Blev tidig sänggång med en bok. Sömnen var väl inte mycket att tala om, eftersom jag vaknat flera gånger och behövt snyta mig.

Vakna halv tio idag och var bara att avboka dagens lunch med Malin :(
Har även sjukanmält mig för onsdag och torsdag. Suck, vill inte vara sjuk.

Men men, har vart till Apoteket och köpt mig ett "förkylningspaket á la Josefin" bestående av nässpray, Ibumetin och c-vitamin. Hade redan Sinova hemma :)

Så nu satsar jag på att bli frisk så jag kan jobba helgens pass.
Ska nu inta soffläge och se på Harry Potter och How I met your mother, hela dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar