tisdag 17 augusti 2010

Ledig dag - städdag

Tog en sovmorgon idag. Bäst att passa på, snart börjar ju skolan igen, då blir det inte många sådana :)
Men rätt skönt att komma in i en någorlunda rytm igen, med lite rutiner.
Ska ju även sluta jobba till hösten, så blir inte lika stressigt som innan. Ska tänka mer på mig själv i höst :)

Efter min lilla sovmorgon hamnade jag i soffan, hehe. Såg på lite "How I met your mother" skitkul serie jue! :) Tur att älsklingen har 5 säsonger av det, lucky me!
För att kompensera min stilla dag dittills så satte jag gång med städningen, så nu är det fint här hemma igen.
Åt lite mat, sen begav jag mig till F&S för ett spiningpass. Riktigt skönt var det, här ska semesterkilona bort! :)

Dags för en dusch!

1 kommentar:

  1. How I met your mother är så skön! :)
    Som du kanske såg på Facebook så kom jag på att vi kanske kan träna tillsamman nästa vecka? Vi kan ju höras när du fått schema och så men jag ska ändå köpa årskort har jag tänkt så det kan jag ju lika gärna göra nu på en gång :)
    Kram

    SvaraRadera