tisdag 23 februari 2010

Dagen innan tentan..

Ställde klockan på åtta och la den längst bort i sovrummet, så var tvungen att kliva upp ur sängen för att stänga av den. Men burr vad kallt det var i lägenheten idag! Tog på mig mys-morgonrocken och kröp ner i soffan med täcke och en kopp värmande te.

Två timmar senare kom jag på att det nog var dags för plugg :)
men hade inte så stor lust till det. Fy vad tråkigt det är att inte få gå ut i detta underbara väder! har kastat suktande blickar ut genom fönstret hela dagen.
Se bara!

istället har jag fått sysselsätta mig med detta.. yay..



Sitter och äter mat nu; rökt pepparmackrill, potatis och citron/dillsås :)
och laddar upp inför kvällens jobbpass.
Och när jag kommer hem väntar mera plugg.

2 kommentarer:

  1. Vilken himla härlig vinterbild på trädet!

    SvaraRadera
  2. Ja kära nån vilken vinter vi har!
    Tur för mig att mamma fick ut mig på promenad, själv var jag så slö
    Lycka till på tentan!

    SvaraRadera