söndag 21 februari 2010

Söndagsmys

Fick sovmorgon i morse. Efter att jag pallrat mig upp blev det städning för hela slanten - mycket välbehövligt kan jag säga... :)
Skälet till att jag städade, eller rättare sagt äntligen fick en "städa måste" (annars hade jag nog inte städat idag) var att mina kära föräldrar skulle komma förbi, då de var i stan och uträttade ärenden.
Blev lite läsning ur psykiatriboken med innan jag ställde mig i köket och lagade lassagne.
Den blev riktigt bra faktiskt :) Mamma hade med massa frukt till efterätt; fruktsallad med glass, o för mig kesella jordgubb lime :) Mums!
Kvällen avslutades med lite uppdatering framför datorn (facebook) och OS i bakgrunden.
Jag har faktiskt funnit nya sidor av mig själv under OS, inte trodde jag att jag kunde vara så sportintresserad. Följer (spec. alpint o skidor) med stor spänning o sitter o snyftar under medaljcermonin :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar