torsdag 25 februari 2010

Lön = Shopping :)

Gick upp samtidigt som min Älskling imorse, riktigt mysigt att få äta frukost tillsammans :)

Tentan var idag, den gick sådär, missade två större uppgifter så 9p försvann, vilket kräver att jag måste svarat rätt på nästan allt andra jag skrev, och jag hade inte så bra koll på läkemedlen vid olika psykiska tillstånd.. men men, är som alltid skönt att ha den avklarad, nu slipper jag tänka på den på en månad, tills resultatet kommer.

Tog bussen till skrivsalen (Polacksbacken kl 8) men tog en rask promenad in till stan efter tentan. Sen strosade jag runt i affärer, och fann en hel del fint :)




Äntligen hade jag pengar igen att köpa underbart schampo och balsam från LUSH. Balsamet luktar kokos och schampot (lila hårdtvålsliknande saken) luktar underbart fruktigt och friskt :) Gör att håret håller sig fräscht mycket längre.
På köpet fick jag välja 2 saker från ett bord de hade där lite olika saker. Jag valde ett "puder" som luktar vanilj som man kan använda till lite olika saker; som torrschampo eller i skorna på sommaren så man slipper fuktskavsår. Valde även en honungsdoftande parfym i "läppbalsam form".


Blev lite mera hudvårdsaker från KICKS och Apoteket :)

Från H&M blev det lite nya träningskläder:


Och från Gina Tricot denna söta blus:


Var även påbarnavdelingen på H&M då vi är bjudna på 1års kalas på lördag :)
Gick omkring och mös där ett tag och såg på allt gulligt. Som Älskling brukar kalla det - "bebisfeber" hihi.
Det söta jag köpte läggs upp efter kalaset, så inte mamman får se det i förväg ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar