fredag 26 februari 2010

Godnatt världen

Trodde att det bara skulle vara lite introduktion inför VFUn idag i skolan, men var smart nog att kolla på schemat igår kväll iaf om det var något man behövde gå på (annars hade jag tänkt ta en sovmorgon). tyvärr visade det sig att det var obligatoriska föreläsningar. De tog dock ingen närvaro, så hade kunnat sova hemma. Men var rätt skönt att komma upp. Var hemma till tolv till och med.
Tog mig en powernap innan jobbet, riktigt skönt.
Timmarna nu efter jobbet gick snabbt. Fastnade totalt i Eniros skattjakt :) riktigt kul. Dock får jag vänta en vecka på nästa ledtråd.. humpfh..
Nu ska jag ta mig en varm dusch och krypa till kojs.
Älsklingen är på kalas hos sina kusiner ikväll, så får försöka vara varm innan jag lägger mig nu när han inte kan värma mig <3

1 kommentar:

  1. Det är så fint att läsa att ni verkar vara så kära och ha det så mysigt tillsammans... :)

    SvaraRadera