söndag 28 februari 2010

Igår, idag

Igår var jag på Ettårskalas. Var supersöta Mickis som fyllde år. Kom dit sist av alla gäster och blev klar i några timmar. Mycket trevligt, med gott fika, trevligt folk med bra konversationer och mysiga småtjejer. Mickis och storasyster Malin var så söta i lika klänningar :)
Jag hade köpt en söt rosa och grå randig klänning med rosa tights till (tyvärr har jag råkat radera bilden på den..)
Blev efter snöig färd en hemmakväll framför Melodifestivalen och filmen "Swordfish".

Sov jättedåligt inatt, så blev inget jobb för mig idag. Kunde äntligen somna om tillslut och fick en skön sovmorgon.
Älsklingen har begett sig till sina föräldrar för att hjälpa till på gården.
Det är väl ett skäl till varför bloggen blev namngavd till MU till livet - Älsklingen är nämligen uppväxt på bondgård, med fina mjölkkossor :) Kvigan på bilden är från gården.

Ska ta en dusch och börja fixa i ordning mig innan mamma och syster kommer hit. För ikväll ska vi på Kent :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar