torsdag 22 april 2010

Marabou's Passion

Äntligen har jag fått tag i den; Marabou's nyhet.
Tyvär var den inte lika god som jag förväntat mig.. Men den går nog i ändå :)

Föredraget idag gick inte alls. Haha, men pga att jag mailat anteckningarna till min egen mail, för att skriva ut dem på praktiken. Dock gick det inte att öppna anteckningarna på deras datorer.. suck. Så får göra det på måndag istället.
Idag var jag först på praktikplatsen, sen var jag på ett tråkigt, meningslöst möte i stan med huvudhandledarna... hade varit roligare att vara kvar i Björklinge :)
Imorgon ska jag ha studiebesök på Sjukvårdsrådgivningen, ska bli kul och intressant. Hoppas jag hamnar bredvid en trevlig sjuksköterska :)

2 kommentarer:

  1. Sista agen imorgon då? Jag gjorde min sista dag idag... sköööönt. :)

    SvaraRadera
  2. Nej, på måndag är sista dagen i Björklinge. sen är jag ledig tisdag. Onsdag är jag med skolsköterskan i Björklinge.
    Själv tkr jag det ska bli tråkigt o sluta, så himla mysig mottagning :) Man kanske ska bli distrikta... :)

    SvaraRadera