tisdag 27 april 2010

Solsken!

Vi hade en trevlig kväll i Harbo hos Pernilla i fredags. Vi beställde pizza och pratade en massa, som vanligt. Själva syftet med kvällen; att planera syster och kusinernas studentmottagning, blev avklarad sista halvtimmen. Kom hem sent, och var ganska trött när jag på lördag morgon och skulle iväg till jobbet.
Jobbade till två, sen körde jag till våra kompisar Jocke & Lena och hjälpte dem med flytten. Jag var mest barnvakt åt söta Malin och Mickis, ett och tre år gamla.
Malin är så söt, hon kan inte riktigt säga Josefin än, utan det låter som hon säger "Muffins" :) Hihi!

Efter flytthjälpen skulle Emil ta av vinterdäcken och montera på monsterfälgarna. Bara det att det drog ut på tiden, då vinterdäcken rostat fast.. Jag som skulle upp sex dagen efter var inte så glad.

Om jag var trött på lördag morgon var det inget mot vad jag var på söndagen. Kaffe räddade mig den dagen kan jag säga :) Men dagen flöt på, och efter jobbet körde vi hem till Jocke & Lena igen, jag för att leka med barnen och Emil för att skruva på crossen.

Igår, måndag var min sista dag på praktiken, vilket både jag och (till min lycka) även mina fina handledare tyckte. Kommer sakna att vara där, och deras roliga samtal :) Har lärt mig massor de här veckorna!
Imorgon ska jag till skolsköterskan, hoppas på en intressant dag :)

Idag är jag ledig (då mina handledare hade utbildningsdag hela dagen). Jag har hunnit med frissan idag. Vet dock inte om jag blev så nöjd men. Har bara toppat, men känner nu i efterhand att frissören skulle ha tunnat ut håret mera. Men men.. Brukar bli bättre efter några dagar :)

Idag ska jag försöka röja upp lite här hemma, innan jobbet ikväll.

1 kommentar:

  1. Tusen tack för hjälpen med barnpassning =)
    kram

    SvaraRadera