torsdag 20 maj 2010

Familjedagar

I tisdags var jag på systers Studentskiva :) Och skaka rumpa fick jag göra ;)Var riktigt kul! Dock gick vi hem strax innan de slutade - jag skulle upp sju dagen efter och syster med för att skriva prov hela dagen i skolan. Så vi behövde vara lite skärpta.
Vaknade båda två med dunkande huvuden, men som tur var släppte det så fort man kommit till skolan (efter en Ipren). Hade en riktigt lååång onsdag. Först skolan med metodövningar i Motiverande samtal från kl. 8.15 till 14.30! Intressant men svårt ämne, så man var ganska seg i huvudet efter det.
Hem och äta mat och sen körde jag och syster till mitt jobb, hon för en jobbintervju som gick galant så nu ska hon också jobba där i sommar :)
Kom hem tidigt och gick en seg promenad, tog helt fel tur så gick bara runt i Fålhagen istället för att gå i lite skog och natur, dumt av mig, men fick iaf ihop lite steg :)
Hem och se på Grey's Anatomy med syster.
Och efter det blev det en skön dusch för att sedan däcka i sängen. Sjukt trött.

Idag ska jag hem till familjen i Harbo för att få ihop lite massage (måste ju göra 10st helkroppsmassage senast tisdag om jag ska få mitt diplom). Har hittils gjort 4 st, men ikväll ska jag massera 3 st, imorgon minst 2 och sen ska Älskling få massage i helgen :)

Nu ska jag beta av min "att göra" lista innan dagen tar slut :)

1 kommentar:

  1. Hejsan! Vi skulle nog inte tacka nej till lite massage här hemma i Forsbo om du ändå är i krokarna :) Om du vill alltså, jag och mamma är nog på iaf :)
    Ha det fint, kram!

    SvaraRadera