tisdag 18 maj 2010

Sol :)

Det har fullkomligt sagt POFF ute i våren.
Varje måndag åker jag med tjejen jag jobbar hos till ett stall. Man ser sådan skillnad på bara en vecka, allt var verkligen grönt! Förra veckan fick jag även gå i ridhuset med jacka på mig för att det var kallt, igår red vi ut och jag hade bara t-shirt på mig :) Härligt!

Tyvärr har jag ju bränt upp mig i solen när vi var på koutsläpp i lördags. Smarta jag hade inte smörjt in mig, så nu har jag ett fint vitt linne inbränt på kroppen, med fina röda axlar och nacke på det. Inte så vackert precis.

Idag har jag haft en slö dag. Inte kunnat koncentrerat mig på en sak i taget riktigt, utan flängt fram och tillbaka mellan saker som egentligen borde fixas. Har dock lyckats skriva klart ett arbete om motiverande samtal och skickat in det, känns skönt.

Ikväll ska jag på systers studentskiva, ska bli kul! Hennes kompisar är så sköna, så ser fram emot att skaka rumpa tillsammans med dem på dansgolvet :)
Släppet börjar kl 21, så har några timmar kvar att göra något nyttigt på. Ska ta en promenad efter maten hade jag tänkt. Så måste jag pumpa upp en gigantisk luftmadrass åt syster att sova på.
Nu ska jag försöka skriva klart hemtentan från massageutbildningen.

Ha en fin dag i solen :)

1 kommentar:

  1. Hoppas det blev en sköjsig kväll. :) Skön kommentar, blev glad. :)

    SvaraRadera