torsdag 27 maj 2010

sommaren närmar sig :)

Hade mitt näst, näst sista seminarium idag. Det var även det sista inom kursen Folkhälsa, och det gick som en dans :)
Fixade passerkort på vägen hem, samt träningskort, så ikväll blir det spinning om det går som jag vill :) ska bli skönt!

Har dock information i skolan igen klockan 13.15, så ska tillbaka då. Lite drygt, men informationen är om examensarbetet, så hoppas på att de kan svara på lite frågor jag har, så jag kan få lite mera klarhet i hur livet kommer se ut i framtiden :)
Har redan börjat dra i några trådar, som gör att jag får utmana mig själv, vilket jag tror är väldigt nyttigt och behövs. Har tagit tag i de jobbigaste bitarna och saker och ting börjar falla på plats. Ska bli en skön och rolig sommar, och jag hoppas på mycket sol!

Imorgon är jag ledig hela dagen, blir nog lite träning då, och kanske jaga fram dammsugaren, mycket behövligt ska jag säga.
På lördag hoppas jag på en trip till Långhundra, leka med barnen, kanske rida... På kvällen ska vi iaf till Älsklingens kusin på födelsedagsmiddag :)
På söndag är det Mors Dag, och iaf jag ska till Harbo och gratulera mamma <3

Nästa vecka blir lugn den med. Familjen jag jobbar hos är på utlandssemester, vilket betyder mini semester, eller iaf ledigt för mig :)
Har två seminarium, ett på måndag och ett på tisdag. På tisdag ska jag hjälpa några kompisar att flytta.
Sen är jag i stort sett ledig fram till på fredag, då bl a syster tar studenten! :) Ska sen när Emil kommit hem över till en kompis på studentmottagning, och på lördag har syster tillsammans med några kusiner sin studentmottagning.
Vi ordnade det så när jag tog studenten med- eftersom vi (inte jag nu längre men) bor en timme med buss från stan, och man vill gå ut och studentfesta på kvällen så har vi studentmottagningen dagen efter istället. även praktiskt att ha det på en helg, då de flesta kan komma.
Söndagen är också uppbokad i diverse äventyr :)

Nej, lite värme tack så jag inte känner mig så blek på jobbet bland alla pepparkakor sen bara så är jag nöjd ;)

1 kommentar:

  1. Du får berätta vad de har att säga på informationen idag, jag ids inte åka in till stan för 45 min.

    Det låter som att du har mycket spännande framför dig nu. Hoppas allt går bra!
    Kram

    SvaraRadera