tisdag 12 oktober 2010

Sol :)

Supersöt farbror på Nyhetsmorgon som ska skrapa Triss nu :) Hoppas han vinner mycket pengar! 100 000 vann han :)

Idag skiner solen, som den gjorde igår med. Igår var jag dock mestadels inomhus. Hade gruppträff med min lilla grupp som jag ska skriva dessa tre veckors arbeten med, en litteraturgranskning, en intervjuuppgift och en statistikuppgift.
Har en riktigt bra grupp, så det kommer nog gå väldigt bra och smidigt :) Vi satsar på att bli klara så snabbt som möjligt, så vi får vara lite lediga nästa vecka.

Efter gruppträffen stannade jag kvar och pratade lite med Lise och Linda. Mysig samtalsstund :) Vid tolv cyklade jag ner på stan, köpte en ny kalender och fann ett underbart citat där i:

"Om du önskar att dina drömmar ska gå i uppfyllelse, får du inte sova för länge"

Köpte även en ny väska :) Min höll på att falla sönder helt.
När jag kom hem satt jag och pluggade någon timme, blev sen supertrött och la mig och sov en timme tills Älskling kom hem.
Lagade mat och cykla iväg på träning; superbra spiningpass och så Yoga på det!
När jag kom hem blev det är varmt bad och en ansiktsmask :)

Idag blir det plugg för full rulle.
Blir det svårt att koncentrera sig här hemma så cyklar jag nog iväg till BMC och sätter mig i biblioteket.

1 kommentar: