tisdag 26 oktober 2010

Suck.

Precis hemkommen efter ett icke-träningspass. Det dök aldrig upp någon instruktör till spinningen, och då jag bara hade spiningskor med mig kunde jag inte hänga på något gympapass.
Hade kunnat ta en promenad, men är ju så mörkt ute nu, känns läskigt att gå ute själv då. Jag har köpt ett överfallslarm, men ikväll blir jag hemma istället.

Idag har vi haft statistikseminarium. Var helt okey, och jag och min grupp fick den lättaste frågan att svara på. Efter det lunchade jag med min arbetsgrupp, då vi gick igenom lite uppgifter som ska redovisas i veckan.

När jag kom hem pluggade jag lite, och sen hade jag en webbaserad omtenta i läkemedelsräkning. Tack vare att läraren gett oss felaktiga instruktioner (avrunda till en decimal) och jag gjorde som han sa så fick jag två fel (man fick rätt om man inte avrundade..) Men känns skönt ändå att det inte är jag som tänkt fel denna gång.

Efter tentan åkte jag till Gränby C och handlade lite till kylskåpet. Åt lite mat och begav mig på icke-träningen då :)

Igår var jag på shoppingtur efter skolan. Inhandlade en jacka bland annat. Har lovat en vän att lägga ut en bild, men har inte tagit någon ännu. Det kommer ;)

2 kommentarer:

  1. Duu jag tyckte att din jacka var superfin!

    SvaraRadera
  2. Jag vill se jackan! :D
    Och förresten, den här LCHF-grejen - funkar den? Jag tänker, tappar du ngt i vikt och mår du väldigt bra av att äta enligt den kostplanen? Har du ngn koll på mängden kalorier du får i dig på en dag? Vill gärna ha lite insider info innan jag påbörjar en testperiod. :P

    SvaraRadera