torsdag 18 mars 2010

Den gode, den onde, den fule.

Sitter och äter frukost och ser på "efter tio". Intressant diskussion med den gode (Peter Haber) den onde (Tomas Ravelli) och den fule (Gert Fylking) - det var inte jag som sa det, utan gästerna själva ;P
Gert sitter och bara skojar bort varje kommentar, som alltid. Tomas känns som den mest mogna av de tre, och Peter ger den mest personliga intervjun. Tydligen är han oerhört rädd för intervju situationer, och hans yrkesval där han får gömma sig bakom någon annan är ett sätt att skydda honom. Med mina nya psykiatri ögon ;) så verkar han ha social fobi..
För övrigt så tycker jag efter tio är ett riktigt bra program. Skönt att stiga upp, göra iordning lite frukost och sätta mig i soffan och mysa framför Malou's intervjuer :)
Nog om det :)

Idag ska jag plugga vidare inför psykiatritentan imorgon. Lite nervöst då jag inte fått fram svar på alla frågor än helt. Då den jobbiga boken är på engelska så försvårar det en hel del, jag är ingen stjärna på engelska precis.
Ska hinna med att göra en paj, åka och besiktiga bilen (håll tummarna för att den går igenom), äta pajen och jobba kväll.
Kanske dags att lämna soffan nu med andra ord :)

1 kommentar: