måndag 8 mars 2010

Huvudvärk

Vaknade med blixtrande huvudvärk i morse, så blev ingen praktik idag utan sov vidare till halv tolv.
Dagen har varit jätte lugn, har egentligen inte gjort någonting, vilket varit skönt. Sen blev det plötsligt bråttom med att laga mat (fiskgratäng) innan jag skulle åka iväg till jobbet. Blev så bråttom att jag fick ta en matlåda ur kylen istället och Älskling fick passa klart maten i ugnen :)
Kom i sista sekund (igen) till jobbet.. pinsamt.
Efter jobbet blev det en tur till affären, då det ekade i kylskåpet :)

Har precis sett klart Familjen Annorlunda, och nu blir det CSI med lite choklad :)

1 kommentar:

  1. Du kom ju i tid i alla fall, även om det var i sista sekunden... :)

    Jag var också hemma från praktiken idag. Var tvungen då jag var förkyld. Så himla besviken.. jag skulle ha varit på förlossningen. SUCK!

    SvaraRadera