fredag 19 mars 2010

Hastigt uppvaknande

Ska bara börja skriva om två händelser av lycka som inträffade igår: bilen gick igenom besiktningen prickfritt, och även jag fick en godkänt stämpel i rumpan när jag klarade psykiatritentan :) yay!

Tillbaka till mitt abrupta uppvaknande. Igår kväll ställde jag klockan(mobilen) och placerade den utanför sovrummet, vilket betydde att jag skulle behöva kliva upp ur sängen för att stänga av den. Hehe, precis så morgonseg är jag :) Låg i dvala när mobilen började larma, och sen började den även ringa! Var bara till att bli klarvaken och svara. Var en skolsjuksköterska som jag hade mailat, då jag ville ha studiebesök hos henne på min praktik. Ojoj, var helt såsig i huvudet när hon diskuterade vilken dag som blev bäst. Hehe.
Men kul ska det bli i alla fall :)

Idag har jag muntlig tenta inom psykiatri, håll tummarna - det kan jag behöva :)
Ikväll blir det taco och filmkväll hos Emelie och Micke :)
och nu ska jag fixa mig lite frukost!

2 kommentarer:

  1. Grattis! =)

    Hoppas att besöket blir lyckat trots att du var så såsig ;)

    Kram Lena och tjejerna

    SvaraRadera
  2. Hej hopp! Tänkte bara skriva att jag gärna läser din blogg så om du tycker det är kul får du gärna fortsätta skriva :)
    Kram!

    SvaraRadera