lördag 13 mars 2010

Frukost :)

Vaknade tio idag. En bra tid att vakna tycker jag, med tanke på att jag gick och la mig tolv. Nu låter jag nästan gammal, hehe, men oftast går jag och lägger mig halv elva iaf..
Vi hade myskväll igår, eller som vi säger det tjockisfredag, hehe, med godis o gott :) Vi såg På Spåret, jag ville se på let's dance, men min gubbe till Älskling ville se på ettan ;) och därefter Solsidan. Skrattade riktigt gott :) Efter det blev det Mord i Sinnet, spännande!

Sitter nu och äter stärkande frukost bestående av fil med ananas och havrefras, en kopp kaffe, rostat bröd med leverpastej och tomat, och ett glas egenpressad juice av apelsin, blodapelsin och mandarin :)
Med det i magen kommer jag vara redo för en eftermiddag och kväll på jobbet.

Känner mig glad idag.d Vackert väder, god frukost och Amy MacDonald på i bakgrunden :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar