fredag 17 september 2010

Fredag!

Skönt med helg igen :) Veckan gick snabbt igen.
Hade Vetenskaplig Metodik hela dagen idag, men var helt ok, dagen gick fort och på rasterna sprang jag och Lotta och fixade kring Islands resan, som är typ 99% chans att vi får åka på :D

Efter skolan cykla jag hem och fick i mig lite mat (äggröra), sen körde jag iväg och hämtade upp Emelie för att göra Ikea :) Jag kom hem med; nya tallrikar (djupa o flata) assietter o skålar, en tesil, en sänglampa, örngott och påslakan, en ram, ett paraply, skärbräda och matlådor.. hehe, spenderade 800 kr (men helt ok pris ändå med tanke på vad jag köpte). Emelie köpte muffinsformar för 12 kr :)
Sen tog vi en sväng på CityGross med. Handlade lite inför helgen.

Hem och lagade mat; köttfärsröra på ugnsbakad Aubergine, men den grönsaken var inget för mig :P Men röran var god :)
Myste ner mig med en filt och tända ljus framför Idol.

Nu ska jag baka en LCHF kaka till på söndag då mamma,pappa och lillebror kommer på middag.
Tror jag ska ta mig ett varmt bad med, fryser!

Imorgon ska vi hem till Emils pappa igen. Och jag ska rida på deras grannes häst, en supermysig Fjording :) Oh, vill ha imorgon nu :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar