torsdag 16 september 2010

Vilken dag.

Blev genomvåt på låren idag när jag gick till bussen, kom även lite för sent, för missa första bussen :P Inte bästa starten på denna dag heller..
Men skolan var helt ok, uppföljning av vår utgångspunkt, slutade redan kl 10

Hem och städade undan lite här hemma och började med lunchen. Jossan kom över vid 12 på lunch :) Blev kyckling!
Hon stannade till 15, vilket betyder mycket trevligt prat :) Tycker om min vän, Jossan <3 Vi var "bästisar" när vi var små, träffades redan på "kyrkis" och gick sen lekis till 9an i samma klass. Det som är så skönt med Jossan är att när vi ses (som ibland blir alltför sällan) så är det inget konstigt med det, det är lixom ingens fel eller så :) Utan vi tar vid där vi slutade!

När Jossan åkt hem var det dags för webbtenta i läkemedelsräkning, som tyvär gick åt fanders.
För att muntra upp mig cykla jag iväg till Ekeby f&s och gick på Afrodans - så kul och skönt det är! Blir helt varm och avslappnad i kroppen efter det :)
Innan jag cykla iväg fick jag sms av en klasskompis. Mina utlansstudier slutade i att jag sökte bara praktiken nästa termin i ett nordiskt land. Min klasskompis, Lotta, gjorde samma sak, och nu har vi fått mail om att vi ska skicka in en ansökan till ett universitet i Island - så troligen kommer jag spendera 6 veckor nästa termin där! Kuuul! :D Förstahandsvalet var Norge, men ju mer jag tänker på det desto roligare känns det ju, hur ofta åker man till Island annars lixom? :) Bara språket som blir lite problematiskt ;)

På vägen hem från Afro Dansen bajsade en fågel på mig, haha! Kändes som en pik "nej du får inte vara glad".
Men det får inte förstöra mitt goda humör. Nu blir det mys med Idol :)

1 kommentar:

  1. Tacktack fina du :) Ja det var en trevlig stund! Asså, lite galet att fågeln attackerade dig precis när du var på topp :P Men hoppas glädjen håller i sig! Kram

    SvaraRadera