söndag 12 september 2010

Söndag som känns som lördag..

Helgen gick fort! för fort, vill inte ha skola imorn... Fast vi går bara mellan 8.15 och 12 imor'n.
Är dock irreterad på min skrivare som vägrar att skriva ut för att den "blå" tonern är slut, fastän jag valt "gråskala" SUCK!
Får cykla iväg lite tidigare o skriva ut i skolan istället imor'n..

Dagen började med ett sångprov/audition till Norrlands nationskör. Verka vara en superhärlig kör, och insjungningen gick ok, lite nervös var jag ju självklart. Det bästa är att jag får svar på om jag kommit in eller inte imorgon redan! (ÖG's nation hade 2veckors väntetid) detta för att man isf får börja öva på tisdag redan.
Lite tråkigt att det isf krockar med StanUp Downstairs på Kalmars, som jag så gärna ville gå på...Jonas Helgesson ska ju dit!!
Men men, prioriterar kören isf..

Efter kör-grejen åkte jag och Älskling hem till hans föräldrar och hjälpte till där. Hans mamma är inlagd på sjukhus, och då de har bondgård hjälpte vi hans pappa lite. Lassade ur två lass hö, och skulle pressat halm med, om det inte varit för fuktigt.
Sen lagade jag kycklinggryta och diskade undan.
Avslutade kvällen inne hos Lena och bustjejerna :) Malin satt i mitt knä och vi lekte med plast hästar <3

Är supertrött, fastän klockan bara är halv tio!
Ska ta en dusch och gå o lägga mig sen tror jag :)

1 kommentar: