måndag 13 september 2010

Kom hem Älskling

Jag behöver en kram, men är ensam hemma för tillfället.
Ingen katastrof men blev lite smådepp..
en "vän" som aldrig vill höras av, känns som jag bara tjatar. Tror jag ska släppa taget, orkar inte ödsla en massa energi längre.

Sen kom jag hem från jobbet och fick mailet jag väntat på hela dagen, tyvärr med fel text än jag hoppats på i. Jag kom inte med i Norrlandskören. Suck.

Fast det lilla positiva med det är att jag då kan gå på standupen imorn kväll :)
Kanske ska jag försöka se lite mer positivt på tillvaron istället...

2 kommentarer:

  1. Det är jobbigt att vara kramig utan att kunna kramas... man har dock tur om man får bo med sin karl och inte har honom 100 mil bort. ;)

    Synd med kören, du som sjunger så bra!

    Ja, det är det jag har tänkt på, insulinet alltså. Har du några bra tips på hemsidor med recept eller mer info kring "dieten"? :)

    SvaraRadera